2018. április 4., szerda

Mosás alufóliával

Vannak olyan egyszerű trükkök, háztartási praktikák, amelyekkel nem csak pénzt spórolhatunk meg, de sok bosszúságtól is megkímélhetjük magunkat. Ilyen az alábbi ötlet is. Bizonyított tény, hogy az alumínium semlegesíti az elektromosságot és növeli a tisztítószerek hatását. Mindössze néhány alufólia darabot kell gombóccá formálva a mosógépben a ruhák közé helyezni. (Ezek a labdacsok fél évig is újra használhatók maradnak.) Az eredmény pedig nem csak hogy nem töltődnek fel a ruhák elektromossággal, de puhábbak, lágyabbak lesznek, az öblítő illata intenzívebben érződik, sőt a foltok eltüntetésében is segít. Én is szkeptikusan fogadtam, így hát kipróbáltam, ezért merem ajánlani.

3 megjegyzés:

  1. Ez valami szuper jooooooooo ! �� Kipróbáltam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlom figyelmedbe ezt is. :) https://mentootlet.blogspot.com/2018/04/mosas-vadgesztenyevel.html

      Törlés
  2. Ez valami szuper jooooooooo ! �� Kipróbáltam!

    VálaszTörlés